Kotiinkuljetus

Toimitusrajoitukset

Käytännön rajoituksia voi ilmetä tietyillä paikkakunnilla sekä pienemmillä saarilla, joihin ei ole manneryhteyttä. Joissakin erikoistapauksissa voidaan joutua käyttämään vaihtoehtoisia kuljetusliikkeitä, esim. meriteitä. Näissä tapauksissa asiakas vastaa tuotteiden vastaanottamisesta sekä mahdollisista ylimääräisistä kustannuksista. Mikäli joudutaan sopimaan uusi kotiinkuljetus, vastaa asiakas sen sopimisesta huolitsijan kanssa sekä sen maksamisesta paikallisen hinnaston mukaan. Asiakkaalla on vastuu olla vastaanottamassa kotiinkuljetusta annetussa osoitteessa 2 päivän sisällä ilmoituksesta. Jos asiakas ei jostain syystä ole paikalla sovittuna aikana, on Norolla oikeus laskuttaa 59 € jokaisesta uudesta kotiinkuljetuksesta.

Toimituksen peruuntuminen

Asiakkaan aiheuttamasta kuljetuksen peruuntumisesta laskutetaan asiakasta. Laskun suuruus riippuu peruuttamisen syistä ja minimihinta tälle on 55 € (+alv). Kuljetuksen peruuntumisen syitä voi olla mm. jos kuljettaja estyy toimittamasta lähetystä asiakkaan toimesta ja lähetys viedään takaisin kuljetusyhtiön varastoon.

Huomioitavaa kotiinkuljetuksen ajankohtana

  • Toimituspäivänä ei asiakkaalla ole mahdollisuutta ottaa kuljettajaan yhteyttä, toimitus saapuu sovitun aikajanan sisällä
  • Asiakkaalla on vastuu olla tavoitettavissa puhelimitse sekä olla toimitusosoitteessa sovittuna ajankohtana. Jos toimitusta ei voida suorittaa asiakkaasta johtuvista syistä tai jos kuljetuksen peruuttaminen tapahtuu liian myöhään, on asiakas velvollinen korvaamaan kuljetuksesta ja palvelusta aiheutuneet kulut sekä maksamaan uuden kotiinkuljetuksen
  • Tarkistathan että saat kaikki sinulle kuuluvat tuotteet (oikea määrä kolleja)
  • Tarkista että saamasi tuotteet eivät ole vaurioituneita tai likaisia
  • Jos lähetyksestä puuttuu tuotteita, merkitään tämä kuljettajan rahtikirjaan
  • Jos tavaroissa tai pakkauksissa ilmenee vahinkoja, merkitään nämä lyhyesti kuvailtuina kuljettajan rahtikirjoihin
  • Jotta korvausta voidaan saada, täytyy vahingoista ilmoittaa Noron asiakaspalveluun 3:n päivän sisällä toimituksesta

Ilmoitus tehdään joko osoitteessa info@norokylpyhuone.fi (liitä kuvia mukaan) tai puhelimitse 020-7435740.

Kuljetusvauriot – tarkista tavara!

Jos tavara on vaurioitunut kuljetuksessa, pyydämme teitä välittömästi ilmoittamaan kuljetusvauriosta Noron asiakaspalveluun. HUOM! On erittäin tärkeää, että tarkistat toimituksen huolellisesti, kun olet vastaanottanut tavaran. Toimittajan saatteeseen on tehtävä merkintä vauriosta. Kaikki kuljetusvauriot on ilmoitettava Noro:lle kolmen päivän sisällä.