TOIMITUSTIEDOT-KOTIINKULJETUS-SUOMI
Toimitusehdot kotiinkuljetukselle.

1. Kotiinkuljetus portille/tontin rajalle 59€
Tuotteet voidaan yleensä toimittaa koko Suomen alueelle. Tuotteen/tuotteiden saavuttua, ilmoittaa kuljettaja puhelimitse toimituspäivän sekä aikajanan minkä välisenä aikana kotiinkuljetus tapahtuu. Kuljettaja varmistaa vielä puhelimitse, noin 30 minuuttia ennen toimitusta, että vastaanottaja on paikalla. Toimitusaika tuotteille on arkipäivisin, kello 08–16. Tuotteiden toimitus tapahtuu niin lähelle porttia (kerrostalot) tai tontin rajaa kun kuorma-autolla se on mahdollista. Kuljettaja ei kanna tuotteita asiakkaalle. Kuljettaja päättää toimitusajankohdasta, aika ilmoitetaan 4–6 tunnin tarkkuudella (esim. klo 08.00–12.00 tai 08.00–14.00).

Toimitusrajoitukset
Käytännön rajoituksia voi ilmetä tietyillä paikkakunnilla sekä pienemmillä saarilla jonne ei ole manneryhteyttä. Joissakin erityistapauksissa voidaan joutua käyttämään vaihtoehtoisia kuljetusliikkeitä, esim. meriteitä. Näissä tapauksissa asiakas vastaa tuotteiden vastaanottamisesta sekä mahdollisista ylimääräisistä kustannuksista. Mikäli joudutaan sopimaan uusi kotiinkuljetus, vastaa asiakas sen sopimisesta huolitsijan kanssa sekä sen maksamisesta paikallisen hinnaston mukaan. Asiakkaalla on vastuu olla vastaanottamassa kotiinkuljetusta annetussa osoitteessa 2 päivän sisällä ilmoituksesta. Jos asiakas ei jostain syystä ole paikalla sovittuna aikana, on Norolla oikeus laskuttaa 59€ jokaisesta uudesta kotiinkuljetuksesta.

Toimituksen peruuntuminen
Asiakkaan aiheuttamasta kuljetuksen peruuntumisesta laskutetaan asiakasta. Laskun suuruus riippuu peruuttamisen syistä ja minimihinta tälle on 55€ (+alv). Kuljetuksen peruuntumisen syitä voi olla mm. jos kuljettaja estyy toimittamasta lähetystä asiakkaan toimesta ja lähetys viedään takaisin kuljetusyhtiön
varastoon. Tällaisessa tapauksessa laskutetaan asiakasta estymisestä sekä varaston vuokrasta. Jos asiakas haluaa tehdä muutoksia toimitukseen, esim. ajankohtaan tai toimitusosoitteeseen, laskutetaan asiakkaalta käsittelymaksu sekä mahdolliset kuljetusyhtiön varastokulut.

Huomioitavaa kotiinkuljetuksen ajankohtana
• Toimituspäivänä ei asiakkaalla ole mahdollisuutta ottaa kuljettajaan yhteyttä, toimitus saapuu sovitun aikajanan sisällä.
• Asiakkaalla on vastuu olla tavoitettavissa puhelimitse sekä olla toimitusosoitteessa sovittuna ajankohtana. Jos toimitusta ei voida suorittaa asiakkaasta johtuvista syistä tai jos kuljetuksen peruuttaminen tapahtuu liian myöhään, on asiakas velvollinen korvaamaan kuljetuksesta ja palvelusta aiheutuneet kulut sekä maksamaan uuden kotiinkuljetuksen.
• Tarkistathan että saat kaikki sinulle kuuluvat tuotteet (oikea määrä kolleja).
• Tarkista että saamasi tuotteet eivät ole vaurioituneita tai likaisia.
• Jos lähetyksestä puuttuu tuotteita, merkitään tämä kuljettajan rahtikirjaan.
• Jos tavaroissa tai pakkauksissa ilmenee vahinkoja, merkitään nämä lyhyesti kuvailtuina kuljettajan rahtikirjoihin.
• Jotta korvausta voidaan saada, täytyy vahingoista ilmoittaa NOROn asiakaspalveluun 3:n päivän sisällä toimituksesta.

Ilmoitus tehdään joko osoitteessa
info@norokylpyhuone.fi (liitä kuvia mukaan)
tai puhelimitse 020-7435740.

Kuljetusvauriot – tarkista tavara!
Jos tavara on vaurioitunut kuljetuksessa pyydämme teitä välittömästi ilmoittamaan kuljetusvauriosta NOROn asiakaspalveluun. (norokypyhuone.fi) HUOM! On erittäin tärkeää, että tarkistat toimituksen huolellisesti, kun olet vastaanottanut tavaran. Toimittajan saatteeseen on tehtävä merkintä vauriosta.
Kaikki kuljetusvauriot on ilmoitettava NORO:lle kolmen päivän sisällä. Jotta asia voidaan käsitellä mahdollisimman pian, pyydämme teitä säilyttämään vaurioituneen tuotteen ja sen pakkauksen, jotta nämä voidaan tarvittaessa tarkastaa. Valokuvaa vauriot ja pakkaus. Vauriosta riippuen toimitamme uuden tuotteen, annamme korjausapua tai hintahyvitystä.